تبلیغات
...:☠:...بیخیال فرش بیا 2 با کفش...:☠:...
www.360-daraje.mihanblog.com

شما که تمایل دارید وزنتان را کاهش دهید و یا حداقل آن را کنترل کنید، آیا از روشهای تکراری و بی فایده کاهش وزن خسته شده اید؟ این هشت استراتژی کم کردن وزن ممکن است عجیب به نظر برسند اما در حقیقت کاملاً علمی می باشد. از این ابزارهای ساده استفاده کنید تا بتوانید تناسب اندام خود را حفظ کنید. اگر از چاقی ناخواسته رنج می برید سعی کنید این رازها را برای کاهش وزن موفق، یاد بگیرید و بکار ببندید.

۱٫ با دستی که معمولاً کار می کنید، غذا نخورید

یک مطالعه جدید جالب روش مقابله ساده ای برای بدون توجه خوردن، که اغلب با تماشای تلویزیون یا فیلم همراه می شود، ارائه می کند: فقط دستی را که با آن غذا می خورید، عوض کنید. حالا کمتر می خورید. پژوهشگران یک بسته پاپ کورن تازه یا پاپ کورن یک هفته مانده سرد، مرطوب و اسفنجی را به صورت رندم در دست علاقه مندان به فیلم و تلویزیون دادند. آنها اغلب گفتند در طی تماشای فیلمها پاپ کورن را چه تازه و چه مانده، تا آخرش خوردند. اما در آزمایشی دیگر، دانشمندان دریافتند که وقتی از افراد خواسته شد برای خوردن از دست دیگرشان استفاده کنند، ۳۰ % کمتر خوردند.



٫ به آینه نگاه کنید

در حال خوردن، مقابل یک آیینه بنشینید. یک مطالعه جالب نشان داد که وقتی مردم هنگام خوردن خودشان را تماشا می کنند، مصرف غذاهای پر کالری مثل پنیر خامه ای پر چرب به حدود یک سوم کاهش می یابد. احتمالا به علت اینکه وقتی خود را در حال خوردن می بینند رژیم و اهداف سلامتی را به یاد می آورند.

۳٫ محیط غذاخوری را آبی کنید

از ظرفهای آبی، دستمال سفره آبی، رومیزی آبی، حتی نقاشی های آبی در دیوارهای اتاق غذاخوری یا لامپهای آبی استفاده کنید. طبق مطالعه ای در سال ۲۰۰۶ توسط دکتر وال جونز (Val Jones) شرکت کنندگان جشن در اتاق با لامپ آبی، ۳۳% کمتر خوردند. این احتمالا به این علت است که در ذهن ما، رنگ آبی با غذاهای مسموم و کپک زده همراه شده است، پس کمتر می خوریم. زرد و قرمز تاثیر عکس این را دارند، به همین دلیل است که رستورانهای فست فود از رنگهای اشتها آور و محرک استفاده میکنند.

۴٫ بو بکشید

بو کشیدن موز، سیب یا نعنا کمک می کند که وزن پایین بیاید! از ۳۰۰۰ نفر خواسته شد که این کار را در طول مطالعه در بنیاد تحقیقاتی و درمانی Smell & Taste در شیکاگو امتحان کنند. هر چه بیشتر آنها رایحه ها را بو کردند، وزن بیشتری از دست دادند، از جمله آنهایی که بارها رایحه ها را استنشاق کردند، در طول شش ماه مطالعه به طور متوسط ۱۳٫۵ کیلوگرم وزن از دست دادند. بعضی از شرکت کنندگان تا ۸ کیلوگرم در ماه وزن کم کردند. ظاهراً با بو کشیدن مکرر مغز فریب خورده و این احساس به وجود آمده است که ما واقعاً غذا را خورده ایم.

۵٫ از عکسهای مجله های غذا استفاده کنید

نوشته “سالاد با پنیر آبی” در مجله ممکن است به اندازه نشان دادن یک عکس از سالاد پر شده با پنیر خامه ای موثر نباشد. عکسها را نگه دارید و پیش از اینکه شروع به غذاخوردن کنید، به آنها نگاه کنید، این باعث می شود ولعتان نسبت به غذا از بین برود.

۶٫ در سکوت غذا بخورید

پژوهشی نشان داد که خوردن در محیط پر صدا باعث می شود سریعتر غذا بخوریم به طوری که مغز ما گاهی اوقات نمی داند سیر شده ایم تا جایی که بیش از حد غذا می خوریم. این دلیل خوبی است برای اینکه در طول غذا خوردن حتی تلویزیون را خاموش کنیم. یک مطالعه در سال ۲۰۰۹ مشخص کرد که وقتی حواس مردم با تماشای تلویزیون یا استفاده از کامپیوتر در طول نهار خوردن پرت می شود، در مقایسه با افرادی که در هر وعده غذایی حواسشان به غذایشان است، احتمال اینکه بعداً در طی روز میان وعده بخورند، بیشتر می شود.

۷٫ هنگام شام لباسهای تنگ بپوشید

ما تمایل داریم که وقتی که چند کیلو اضافه وزن داریم لباسهای گشادتر و راحت تر بپوشیم، اما پژوهشگران می گویند اگر هنگام غذا خوردن لباسهای تنگ بپوشیم شانس از دست دادن وزن اضافی بیشتر می شود. در این روش، اگر شروع به پر خوری کنیم لباس به ما یادآوری می کند که بیشتر از این نمی توانیم بخوریم، همچنین می توانید در آشپزخانه تان شلوار جین تنگ آویزان کنید تا انگیزه کاهش وزن برای شما باشد.

۸٫ رژیم خمیر دندان بگیرید

به جای دسر شیرین بعد از غذا، دندانهایتان را با خمیردندان با طعم نعناع مسواک کنید. طعم نعناع علائمی به این مفهوم می فرستد که در این وعده غذایی سیر شده اید و به فرونشاندن هوس خوردن کمک می کنند. به علاوه، طعم نعناع به خوبی با اکثر غذاها آمیخته نمی شود و بنابراین غذا طعم خوب خود را از دست می دهد، احساس تمیزی و تازگی دندانها بسیار لذت بخش است و گاز زدن شکلات یا شیرینی ها دیگر ارزش از دست دادن تمیزی دهان و دندان را نخواهد داشت.


برچسب ها : ترفنـدهای خارق العـاده برای کاهـش وزن ,
دنبالک ها : ترفنـدهای خارق العـاده برای کاهـش وزن ,

نظرات () نویسنده: HOMAYON جمعه 22 اردیبهشت 1391 - 12:24

آخرین مطالب

» در سایت عضو شوید و هر هفته یکی از برندگان ما باشید ! ( شنبه 27 مهر 1392 )
» دلم تنگه ( سه شنبه 14 شهریور 1391 )
» بیمعرفتی ( پنجشنبه 2 شهریور 1391 )
» دوستت دارم ( سه شنبه 24 مرداد 1391 )
» کد آهنگ پیشواز ندیم عمرانی ( چهارشنبه 18 مرداد 1391 )
» ترفند افزایش شارز ایرانسل ( دوشنبه 16 مرداد 1391 )
» جدیدترین و خنده دارترین اس ام اس های سر کاری ( جمعه 13 مرداد 1391 )
» راه عشق ( جمعه 13 مرداد 1391 )
» دوستت دارم... ( یکشنبه 8 مرداد 1391 )
» داستان طنز سیندرلا ( جمعه 23 تیر 1391 )
» آهنگ های پیشواز حمید طالب زاده ( شنبه 30 اردیبهشت 1391 )
» ترفنـدهای خارق العـاده برای کاهـش وزن ( جمعه 22 اردیبهشت 1391 )
» دقت کردین جدید ( پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 )
» اس ام اس تبریک روز مادر و زن ( پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 )
» مدل کفش ( دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 )
 

نظرسنجی

از مطالبی که میذارم راضی هستین؟؟؟



اَبر برچسبها

جوک باحال جوک پ نه پ داستان طنز سیندرلا پ نه پ فروردین داستان درس زندگی پ نه پ جدید ازدواج گوگوش و هومن خلعتبری ! چیستان خنده دار با عسل زیباتر شوید جوک پ نه پ جدید خواص گوجه سبز پ نه پ باحال جوک جدید جوک خنده دار طنز پسر ها از دست دختر ها چکار کنند... کد آهنگ پیشواز ندیم عمرانی چند مدل طراحی ناخن طنز باحال اس ام اس های جدید اردیبهشت ماه ۹۱ چی میشد اگه این هالیوودی ها پشمالو بودند ؟! دقت کردین جدید اس ام اس تیکه دار فروردین ۹۱ اس ام اس های تسلیت شهادت حضرت فاطمة الزهرا (س) عکس عاشقانه دقت کردین فروردین تفریحی جملات خوب و بد برای کودکان ترفند افزایش شارز ایرانسل زیبـاترین جـزایر و سـواحل جـهان در مـالدیـو - نکته های کوچک زندگی داستان هیچ وقت اینجوری با زنت حرف نزن جدیدترین و خنده دارترین اس ام اس های سر کاری کد آهنگ های پیشواز ایرانسل آلبوم آرامش بهنام صفوی اس ام اس تبریک روز مادر و زن پاتوق خنده لبخند بزنید تا بهتون بگم چرا؟! مدل کفش اس ام اس عاشقانه فروردین ۹۱ آموزش ماسک ساده برای جوش های سرسیاه ترفنـدهای خارق العـاده برای کاهـش وزن درختانی که هر چیزی را در اطرافشان می خورند! +عکس آهنگ های پیشواز حمید طالب زاده پاتوق تفریحی ایرانیان اقتضای طبیعت طنز خنده دار پ نه پ رنگهای مناسب برای پوستهای مختلف بستنی خربزه
ADS

آمار بازید

کل بازدید ها :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل مطالب :
آخرین بروز رسانی :

درباره ما

// setTimeout(function () { // GetMihanBlogShowAds(); // }, 1000);